Úvod Pro pracovníkyPracovní výkaz

Pracovní výkaz

Na pracovním výkaze jsou napsána všechna potřebná data, jako je název a adresa firmy, Váš vedoucí pracovník apod., na zadní straně výkazu jsou všeobecné pokyny, které jsou pro Vás velmi důležité. Pracovní výkaz se odevzdává na pobočce AGENTURY PLUS s.r.o. každý týden, nejpozději do úterý 17 hod., v případě pozdějšího doručení Vám bude výplata vystavena až následující týden. Potvrzení starší 5-ti dnů nejsou akceptována. Pracovní výkaz musí být řádně vyplněn – jméno, narození, počet hod a podpis s razítkem Vašeho přiděleného vedoucího pracovníka resp. zákazníka. Bez tohoto vyplnění není možné takový pracovní výkaz zpracovat! Každý pracovník je odpovědný za svůj dodací list. Reklamace výplat probíhají okamžitě ve výplatním termínu, anebo vždy v pátek od 16:00 – 17:00 hod.

Potřebujete poradit?

Neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám vaše dotazy zodpovíme.

Napište nám